Özel API entegrasyonu

Medium PBX'in özel API entegrasyonu; santralinizi çeşitli veri gönderme yöntemleriyle web servislerinizle iletişim kurabilen, gelen yanıtlara göre santralinizi yönlendiren ve arayanlara istediğiniz metni okuyabilen TTS sesli yanıt robotunu içeren özel bir API projesidir.

134.000+
Mutlu abone
320+
Entegrasyon
170+
Sabit Telefon Bayi Ağı
5.7 Milyar+
Yıllık Toplu SMS

Ne işe yarar?

Custom entegrasyonu, santralinizin uzak bir sunucudaki web servisleriyle güvenli bir şekilde iletişim kurmasını sağlar ve gelen yanıtlara göre santral akışını değiştirebilir. Çağrı bilgileri ve tuş bilgisiyle statik ve dinamik değişkenler, belirtilen URL adresine istenilen veri gönderim yöntemiyle iletilir. Servisten dönen cevaba göre TTS robotuyla metin okunabilir veya belirtilen bir numaraya yönlendirme yapılabilir. Bunlar için özel bir yazılım dili öğrenmeye gerek kalmadan, Medium Telecom tarafından sadece birkaç ayar yapılarak entegrasyon kurulumu gerçekleştirilebilir. Custom entegrasyonu, ihtiyaçlarınıza uygun olarak şekillendirilebilir.

Neler yapılabilir?

Kullandığınız CRM yazılımı veya e-ticaret sistemiyle iletişime geçerek müşteriyi tanıma, sipariş durumu sorgulama, siparişi onaylama, çağrı bildirimi bırakma gibi işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.
Arayan müşteriyi tanıyarak varsa borcunu okutabilirsiniz.
Santralinizi sahadaki personelinize dinamik olarak yönlendirebilir, sürekli olarak nöbetçi veya görevli personelleri Medium Telecom üzerinden tanımlamak zorunda kalmazsınız. Kendi veritabanınızdaki listelerinize göre dinamik yönlendirme yapabilirsiniz.
Arayan kişilere dinamik bir metni hem okutabilir hem de SMS olarak gönderebilirsiniz. Santralinize müşteri tanıma, arıza kaydı alma, fatura bilgisi okuma gibi özellikleri kazandırabilirsiniz."