Çağdaş ekipleri hedefleyen çağrı merkezi yazılımı

Medium Telecom tarafından sunulan, kapsamlı ve gelişmiş özelliklere sahip çağrı merkezi yazılımı AI Connect, tüm iletişim kanallarınızı bir araya getirerek tek bir panel üzerinden yönetmenize olanak tanır.

134.000+
Mutlu abone
320+
Entegrasyon
170+
Sabit Telefon Bayi Ağı
5.7 Milyar+
Yıllık Toplu SMS

Müşteri beklentilerini öngörün.

Medium Telecom'un gelişmiş IVR ve Medium PBX hizmetlerinin özellikleri sayesinde, gelen aramalar otomatik olarak çağrı merkezinizdeki uygun kişiye veya bölüme yönlendirilir.

Ekip olarak verimliliğinizi artırın

Arayanı tanıyıp otomatik olarak oluşturulan müşteri kartını ajanın ekranında açın. Her çağrıyı etiketleyerek uygun kişiye yönlendirin.

İletişim ihtiyaçlarınızı karşılayan Tüm Özellikler